Як провести передопераційне опитування? Як зменшити рівень стресу? Як пацієнт може зрозуміти, що ви професіонал?
Потрібно дотримуватись алгоритму дій аби не пропустити аспекти, оскільки первинна консультація дозволяє вам класифікувати пацієнта згідно ASA (https://www.asahq.org/standards-and-practice-parameters/statement-on-asa-physical-status-classification-system).
Важливо вислухати пацієнта та надати можливість поставити запитання, які його хвилюють і вичерпно відповісти.
На первинній консультації узгоджується методика, яка підходить конкретному пацієнту та користь якої переважає ризики.
Зважаючи на рівень діджиталізації та online сервіси, туди можна перевести левову частку взаємодії. Зокрема, у зручний клієнту месенджер надсилається анкета передопераційного опитування, список необхідних обстежень та рекомендації з приводу підготовки до лікування.
Будь-яка медична маніпуляція несе ризики. Щоб уникнути ускладнень важливо у доступній формі донести рекомендації, яких варто дотримуватись та попередити про найчастіші варіанти перебігу періоду відновлення.
Варто наголосити пацієнту на тому, що самолікування може бути шкідливим для здоров’я і, у разі виникнення запитань, у нього є можливість зв’язатись з лікуючим лікарем.
Саме деонтологічні аспекти комунікації зменшують рівень тривожності та підвищують рівень довіри!